Es busquen bones pràctiques finançades en el marc de la Política de Cohesió de la UE (deadline 20 de maig)

El projecte europeu Together4cohesion liderat per l'Assemblea de Regions Europees (AER) i que compta amb la participació de la Generalitat de Catalunya ha començat una campanya de comunicació per explicar projectes exitosos finançats en el marc dels fons de la Política de Cohesió de la UE (FEDER, FSE , FEADER, FEMP). En aquest sentit es volen identificar autoritats locals o regionals, empreses privades, ONG i altres parts interessades que tinguin una història exitosa d’un projecte o iniciativa (co)finançada pels fons de cohesió europeus i que la vulguin compartir. És per tant una bona oportunitat per aquells ens locals amb projectes finançats per algun d'aquests fons UE per presentar-los com a bones pràctiques.

Hi ha temps per presentar projectes fins al 20 de maig.

Enllaços

Notícia Generalitat de Catalunya