La regidora de Presidència i Relacions Internacionals de l'Ajuntament de Terrassa, Rosa Boladeras, participa en una visita a les institucions europees

Del 19 al 21 de febrer, la regidora s’ha desplaçat a Brussel·les acompanyada de la resta de membres catalans de la xarxa BELC (Building Europe with Local Councillors).

La Comissió Europea ha convidat la regidora per la seva implicació, a través del Servei de Relacions Internacionals, en la xarxa BELC i el compromís per acostar el debat sobre la Unió Europea a la ciutadania. La xarxa BELC organitza visites perquè tots els seus membres puguin conèixer de primera mà el funcionament de les institucions europees i es dotin de les eines suficients per acostar-les a la ciutadania dels seus municipis. La regidora de Presidència i Relacions Internacionals, acompanyada per personal tècnic del servei de Relacions Internacionals, ha participat en la trobada encapçalada per Sergi Barrera de l’Oficina d’Enllaç del Parlament Europeu a Barcelona, i per Laura Rahola, Cap de Comunicació de la Representació de la Comissió Europea a Barcelona. Durant l’estada, s’han organitzat diverses visites a institucions de la Unió Europea i trobades amb responsables polítics i experts per parlar de la crisi energètica i la transició verda d’Europa, els fons Next Generation i les properes eleccions europees entre d’altres.

El mes de setembre de 2022, Terrassa s’uní a la xarxa Construir Europa amb les Autoritats Locals (BELC, per les seves sigles en anglès). El seu objectiu és apropar els assumptes relacionats amb la Unió Europea a la ciutadania a través de les seves autoritats locals. Per aconseguir-ho, es va crear aquesta xarxa de representants polítics per esdevenir el nexe entre les estructures del govern europeu i les del govern local.

Etiquetes:
BELC