L'alcaldessa de Madrid, Manuela Carmena, assistirà com a ponent a una conferència a Granollers

Públic al qual s'adreça:
Obert
dijous
Octubre 2018

Aquest dijous, 18 d'octubre, tindrà lloc la primera de les sessions del cicle "Ciutats sostenibles per transformar el món", que s'emmarca en el procés de tancament del Pla estratègic de Granollers.

La sessió tindrà lloc a les 7 del vespre, a la Sala Tarafa (Carrer de Corró, 47) amb la participació confirmada de Manuela Carmena, alcaldessa de Madrid.

Construint ciutats on ningú quedi enrere. Dret a una ciutat d’oportunitats

Manuela Carmena, alcaldessa de Madrid
Sandra Ezquerra, directora de la Càtedra UNESCO Dones, Desenvolupament i Cultures de la UVic-UCC
Blanca Garcés, investigadora sènior de l’àrea de migracions del CIDOB
Modera: Sergi Picazo, periodista a @SentitCrític

Les properes sessions tindran lloc els dies 24 d'octubre i 8 de novembre a la Sala d'Actes del Museu de Granollers. Trobareu més informació al web del II Pla Estratègic.