Presentació del Pla d'internacionalització de Vilanova i la Geltrú

dijous
Abril 2018
Data de finalització: dijous, 26/04/2018 - 13:30

El proper dijous 26 d’abril de 2018 a les 11:00, a l’espai Crea&Co de Neàpolis es presenta del Pla d'Internacionalització de Vilanova i la Geltrú.

Aquest serà l’instrument per a potenciar la presència, expansió i consolidació de la ciutat en el marc internacional i el conseqüent suport als agents locals en la seva acció en els mercats exteriors.

El pla ha estat impulsat per l’Ajuntament i la seva Agència Pública d’Innovació Neàpolis. Aquest document s’ha executat amb el suport de la Diputació de Barcelona i de molts dels actors locals involucrats.

Programa:

11.15h Benvinguda institucional.

Glòria Garcia, segona tinenta d’Alcaldia i presidenta de l’Àrea de Serveis Centrals, Seguretat i Hisenda.

11.20h Presentació de la Direcció de Relacions Internacionals de la Diputació de Barcelona.

Kontxi Odriozola, Cap de l'Oficina d'Europa i Estratègia Internacional de la DRI de la Diputació.

11.35h El Pla de Projecció Internacional de Vilanova i la Geltrú.

Joan Carles Lluch, Director de Neàpolis i

Agustí Fernández de Losada, Director d’Estudis i Assistència Tècnica Internacional de Tornos Abogados.

12.15h Cloenda.

Neus Lloveras, Alcaldessa.

12.30h Networking

Si considereu que aquest acte pot ser d'interès per a algú més, us agrairé que li feu arribar la present invitació.

Espero poder comptar amb la vostra presència, i aprofitem per saludar-vos cordialment.