Esdeveniment Gamificació - Agència dels Secrets (B2B)

Públic al qual s'adreça:
Operadors turístics, sector hoteler, empreses de desenvolupament de videojocs/experiències, centres d'activitats lúdiques, restauració, llibreries,...que volen ampliar la seva oferta oferint experiències gamificadores a Vilanova i la Geltrú.
divendres
Novembre 2022
Data de finalització: divendres, 04/11/2022 - 18:30

Vilanova i la Geltrú ha llançat la iniciativa Agency of Secrets, una experiència interactiva i gamificada que permet redescobrir el municipi a través de 10 jocs, analògics i digitals, que mostren aspectes amagats de la història de la vila.

És el projecte més gran de gamificació en turisme implementat en una localitat en l'àmbit estatal. Dut a terme amb fons europeus i treballat conjuntament a Jordània, Líban i Itàlia, obre la porta a nous formats de promoció dels atractius turístics d'una ciutat a través del joc, en el marc del projecte MEDGAIMS amb fons europeus.

En el següent web trobareu més informació i l'aplicatiu podeu descarregar l'app:

El divendres dia 4 de novembre 2022 es farà una presentació amb enfocament empresa (B2B), amb ponències sobre la gamificació en el turisme, presentació de les 10 experiències gamificadores per part dissenyadors, i tallers a la tarda per conèixer les experiències en realitat virtual, jocs de taula, jocs de carrer, experiències als museus,...

Si us plau, si esteu interessats en aquest enfocament més professionalitzador per operadors turístics, hotels, restauració, empreses lúdiques,... ens demaneu assistència prèvia per mail a Noelia Martínez: noeliamh@neapolis.cat.

Per altra banda, a la fira d'11, 12 i 13 de Novembre i hi haurà activitats al municipi amb els jocs per la ciutadania.

I bé ja estan disponibles per tothom que vulgui jugar a Vilanova i la Geltrú en qualsevol moment!

Gràcies per la vostra participació.