La iniciativa Living-in.eu a l’Smart City Expo World Congress 2023 (SCEWC 23)

dimarts
Novembre 2023
Data de finalització: dimarts, 07/11/2023 - 14:30

Del 7 al 9 de novembre d'enguany, se celebra a Fira de Barcelona-Gran Via l'Smart City Expo World Congress 2023 (SCEWC 23), l'esdeveniment internacional més rellevant en l'àmbit de les ciutats intel·ligents. Aquest esdeveniment disposa d'un espai de congrés i un espai expositiu on participaran persones i organitzacions destacades implicades en la gestió local dels territoris, i on es mostraran solucions innovadores en el camp de les polítiques públiques i de les tecnologies per a la gestió urbana. Com cada any, la Diputació de Barcelona participa a l'SCEWC amb un estand corporatiu, amb la finalitat de possibilitar l'intercanvi de coneixement i la divulgació de tots aquells projectes en l'àmbit de la innovació i el territori intel·ligent, tant de la Diputació de Barcelona, com d'ajuntaments i d'altres entitats locals que vulguin participar-hi. (veure programa)

En aquest marc, l’Ajuntament de Sant Boi i la Direcció de Relacions Internacionals de la Diputació de Barcelona organitzen una sessió sobre la iniciativa Living-in.eu sobre la transició digital a les ciutats el dia 7 de novembre a les 13:30h El moviment Living-in.EU es va iniciar l'any 2019 amb el suport de la Comissió Europea, la Presidència finlandesa de la UE i el Comitè de les Regions. Actualment l’Ajuntament de Sant Boi de Llobregat co-presideix la Mayor Digital Assembly d'aquesta iniciativa per orientar les prioritats polítiques a l'hora d'oferir capacitació tècnica, tecnològica i cerca suport financer per promoure la transformació digital. Per formar part de la iniciativa només cal signar una declaració de compromís. Actualment hi ha 161 signataris i 150 entitats li han donat suport.

Agenda de la sessió: Living-in.eu: oportunitats per a la transformació digital de les ciutats

Dia 7 a les 13.30h a l’stand 131 de la Diputació de Barcelona

A càrrec de:

• Javier Orozco-Messana, Unitat de Tecnologies per a Comunitats Intel·ligents, Direcció General CONNECT de la Comissió Europea
  • Gabriela Ruseva, coordinadora d’Eurocities pel projecte Living-in.eu.
  • Natàlia Moreno, Tècnica de projectes europeus de l’Ajuntament de Sant Boi de Llobregat.
  • Pieter Jan Pauwels, (PDC) líder senior d’Innovación Digital del municipi de Gant.
  • Xavier Naval, cap del Servei de Tecnologies i Sistemes d'Informació de l’Ajuntament de Manresa.

En cas de voler-hi assistir podeu confirmar la vostra participació a través del correu o.europa.eint@diba.cat , en cas de necessitar entrades cal indicar (nom i cognoms, adreça de correu, organització i departament i càrrec).

Ubicació: Fira Barcelona Gran Via

Av. Joan Carles I, 64 - Hall 2

Nivell 0, Carrer C, Stand 131

08908 L’Hospitalet de Llobregat (Barcelona)