JORNADA DE TARDOR DEL CONSELL CATALÀ DEL MOVIMENT EUROPEU: «Una Europa més propera. Els municipis i els joves a l’any europeu de les competències»

Públic al qual s'adreça:
ciutadania en general, personal tècnic municipal i gent jove
dijous
Novembre 2023
Data de finalització: divendres, 24/11/2023 - 10:00

El Consell Català del Moviment Euroipeu (CCME) organitza la seva Jornada de Tardor, un cicle de debats i conferències de caire europeista que, sota el nom “Una Europa més propera. Els municipis i els joves a l’any europeu de les competències”, tindrà lloc els propers 23 i 24 de novembre de 2023 al Coboi-Lab de Sant Boi de Llobregat (Carretera de la Santa Creu de Calafell, 33, planta 1).

L'acte comptarà amb quatre taules rodones, que versaran sobre:

• “Un nou ordre mundial en plena construcció. El món que viuran els joves d’avui”, dijous 23 a les 18 h
  • “Una Europa social, un futur pels joves”, divendres 24 a les 10 h
  • “Uns municipis europeistes útils pels joves”,  divendres 24 a les 12 h
  • “Un futur europeu pels joves. Noves competències i nous perfils professionals a la UE”, divendres 24 a les 15.30 h

A banda, l'acte també comptarà amb un workshop dividit en tres sessions breus que girarà al voltant de les actes del Congrés de la Haia de 1948, com a textos fundacionals del projecte europeu.