Taller sobre Joventut i Món local en el marc de la Setmana Europea de les Regions i les Ciutats (EWRC)

dimarts
Octubre 2022
Data de finalització: dimarts, 11/10/2022 - 13:00

La Diputació de Barcelona us convida al taller virtual "Empowering young people from the proximity of local governments" que tindrà lloc el 11 d'octubre a les 11h30 (CEST) en el marc de la 20a edició de la Setmana Europea de les Regions i les Ciutats i en el qual hi participaran la Diputació de Barcelona, la Província de Lucca, la Regió de Hannover, la Província d'Alba i el Departament de l'Aude.

L'esdeveniment es podrà seguir en anglès, alemany i castellà.

L'acte comptarà amb la participació com a ponent de Javier Silva Pérez, diputat delegat de Joventut i Alcalde de Polinyà.

Per assistir a l'esdeveniment haureu de registrar-vos al web oficial i inscriure-us al taller, preferiblement abans del 30 de setembre.

Les places són limitades així que us recomanem registrar-vos-hi el més aviat possible.

Esperem veure-us al nostre taller i us convidem a compartir aquesta invitació amb tots els vostres contactes!