Assemblea Digital d'alcaldes i alcaldesses del moviment Living-in.EU

dijous
Juny 2023
Data de finalització: dijous, 15/06/2023 - 11:00

Aquest any Eurocities s'associa amb l'OCDE, Metropolis i la Regió de Brussel·les Capital per a l'organització de la Cimera Urbana de Brussel·les (Brussels Urban Summit 2023), que tindrà lloc del 12 al 15 de juny de 2023.

Living-in.EU també participa en l'esdeveniment organitzant la primera sessió de l'Assemblea Digital d'alcaldes i alcaldesses d'aquest moviment per la transformació digital de les ciutats europees el 15 de juny de 2023. L'actual

L'Assemblea Digital d'Alcaldes/ses oferirà una oportunitat col·laborativa, oberta i amb visió de futur als alcaldes/ses i representants polítics d'arreu d'Europa per dialogar sobre les prioritats clau per avançar en la transformació digital de les ciutats i comunitats de la UE. També oferirà l'oportunitat de donar una direcció estratègica al moviment, posant en marxa noves accions i eines coordinades per avançar en la doble transició digital i verda.

L'esdeveniment està obert a tots els signants de la declaració Join, Boost Sustain, així com a totes les ciutats i regions de la UE que vulguin unir-se a la comunitat Living-in.EU. Una cerimònia de signatura s'organitzarà per als alcaldes/ses presents a l'acte.

El programa de l'esdeveniment i una carta d'invitació oficial estan disponibles als arxius adjunts.

Per què unir-se a Living-in.EU?

Living-in.EU és el moviment polític de govern multinivell i una plataforma col·laborativa per a ciutats, regions i estats membres per accelerar la seva transformació digital. Mitjançant l'intercanvi de coneixements, l'establiment d'associacions i el treball en grup (tècnics, financers, legals, de creació de capacitats i de seguiment i mesura), la comunitat desenvolupa diverses eines i actius que les ciutats i regions utilitzaran per avançar en el seu procés de transformació digital.

Sant Boi de Llobregat co-presideix l'Assemblea Digital d'alcaldes i alcaldesses, amb la ciutat finlandesa d'Oulu. Per aquest motiu, si voleu més informació sobre les activitats del moviment Living-in.EU o voleu unir-vos a la comunitat, podeu contactar-nos a nmoreno@santboi.cat

També preguem que ens informeu si la vostra ciutat decideix signar la declaració.

Restem a la vostra disposició per a més informació i us esperem a Brussel·les!