Vols ser Observador del projecte SHERPA?

El projecte SHERPA, liderat pel Departament de Governació, Administracions Públiques i Habitatge de la Generalitat de Catalunya, entra en la fase de transferència obrint la porta a la figura dels Observadors. Aquest rol, principalment adreçat als governs locals, ofereix la possibilitat de participar de manera activa durant la propera fase de capitalització a través de la implementació d’un projecte de renovació energètica en un dels seus edificis seguint el model desenvolupat per SHERPA.

Per adherir-se com a Observador, podeu registrar-vos en el següent enllaç

Entre els principals avantatges de convertir-se en Observador de SHERPA destaquen els següents:

- Accés directe a l’aula virtual i als materials desenvolupats pel grup de treball de formació.
- Accés preferent als tallers regionals de capitalització
- Accés a una base de dades que conté un gran nombre d’edificis de diferent tipologia, que servirà com a punt de referència i permetrà establir comparacions en la       seva estratègia local d’eficiència energètica dels edificis.
- Tenir l’oportunitat d’estar en contacte amb una àmplia xarxa d’actors en el camp de l’eficiència energètica en els edificis públics a l’àrea Mediterrània a través de la - -- Comunitat Temàtica d’Edificis Eficients d’Interreg Med.
- Poder optar a participar, amb un dels seus edificis municipals, en la fase de capitalització del projecte; en aquest cas, tindran també accés directe a eines d’anàlisi   tècnic i financer que podran utilitzar en altres casos.

L'objectiu del projecte SHERPA és reforçar  la capacitat de les administracions públiques, a nivell regional i municipal, per millorar l’eficiència energètica dels edificis públics a la zona mediterrània i està finançat pel Programa de cooperació mediterrània MED (Interreg Med), cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional.

Podeu trobar més informació a la pàgina web del projecte.