45 municipis de la demarcació es beneficiaran de la segona convocatòria WIFI4EU

La segona convocatòria de WIFI4EU, dotada amb 51 M€, ha beneficiat 3.400 municipis europeus d’entre els més de 10.000 que van sol·licitar l’ajut. Els guanyadors del WIFI4EU rebran un ajut de 15.000 € per habilitar punts d’accés wifi als espais públics del municipi.

A la demarcació de Barcelona, 45 municipis han aconseguit obtenir finançament d’aquest programa: Abrera, Arenys de Munt, Capolat, Cardedeu, Castellar del Vallès, Castellfollit de Riubregós, Castellterçol, Castellví de Rosanes, Cerdanyola del Vallès, Cervelló, Esparreguera, Gironella, Hospitalet de Llobregat, Malgrat de Mar, Manresa, Matadepera, Molins de Rei, Montmeló, Montornès del Vallés, Montserrat, Navarcles, Olesa de Montserrat, Olost, Palau-Solità i Plegamans, La Pobla de Lillet, Polinyà, Sant Esteve Sesrovires, Sant Feliu de Llobregat, Sant Julià de Vilatorta, Sant Pere de Ribes, Sant Pere de Vilamajor, Sant Sadurní d’Anoia, Sant Salvador de Guardiola, Sant Vicenç de Montalt, Santa Eugènia de Berga, Santa Margarida de Montbui, Santa Margarida i els Monjos, Santpedor, Taradell, Tavèrnoles, Terrassa, Tona, Ullastrell, Vilafranca del Penedès i Villalba Sasserra.

Els municipis que no han tingut èxit en aquesta ocasió són elegibles per tornar a sol·licitar l’ajut en les pròximes convocatòries, la primera de les quals tindrà lloc a finals d’any.

[+] Més informació