XXV Trobades municipals europees

L'Oficina d'Europa i Estratègia Internacional de la Direcció de Relacions Internacionals, en col·laboració amb la Representació de la Comissió Europea i l'Oficina del parlament Europeu a Barcelona, organitza els propers 1 i 2 de març de 2023 les XXV Trobades Municipals Europees a l'auditori del Museu Marítim de Barcelona.

Aquestes trobades volen generar un espai de debat i intercanvi al voltant de com està impactant el context actual de múltiples crisis interconnectades en la gestió dels municipis europeus, i les polítiques i instruments que posa la Unió Europea a disposició dels governs locals per donar millor resposta a les necessitats de la ciutadania i dels agents del territori.

El programa de les Trobades combina diàlegs entre experts en polítiques europees i governs locals, taules d'experiències i presentacions sobre els programes europeus LIFE i Horizon Europe.

L'acte serà presencial i us animem a inscriure-us-hi a través del següent enllaç.

Esperem que aquesta iniciativa sigui del vostre interès.

Us hi esperem!