Ja són aquí els Dies Europeus de la Solidaritat Local! EDLS: 15-30 de novembre

La Diputació de Barcelona, en el marc de la seva participació en la xarxa europea PLATFORMA, s'adhereix i impulsa la celebració de la campanya europea dels Dies Europeus de la Solidaritat Local (EDLS) del 15 al 30 de novembre de 2021.

La província de Barcelona participa per 6è any consecutiu en aquesta iniciativa europeaEn l'edició d'enguany, diversos ajuntaments i entitats de la província de Barcelona s'han sumat al programa, que posa en valor la solidaritat local, organitzant diferents activitats.

Activitats a la província de Barcelona

• Organitzades per la Diputació de Barcelona:

15 de novembre 17:30h
Biblioteca Vapor Badia de Sabadell

Acte d'inauguració dels Dies Europeus de la Solidaritat Local

Conferència 'L'Afganistan és ben a prop' a càrrec d'Agus Morales, escriptor, periodista i director de Revista 5W.

Presentació dels Dies Europeus de la Solidaritat Local, a càrrec de Pilar Díaz, delegada per a les Relacions Internacionals a la Diputació de Barcelona i alcaldessa d'Esplugues de Llobregat.

Condueix l'acte Mireia Sans, periodista, directora de El Cafè de la Ràdio de Ràdio Sabadell.

Programa complet i inscripcions >

19 de novembre
Seminari "Educar per a una ciutadania global des dels nostres municipis". Jornada per a municipis mitjans i petits de la província de Barcelona. (Barcelona)

26 de novembre
Seminari CIDOB "Radicalització: ciutats com espai de pau". (Virtual)

• Organitzades per municipis, entitats i en col·laboració amb la Xarxa de biblioteques Municipals de la província de Barcelona:

198d97942234b4c709375b40f30bf863-32x32.p

Consultar el fulletó amb el programa complet dels
Dies Europeus de la Solidaritat Local 2021 a la província de Barcelona

Els Dies Europeus de la Solidaritat Local

Els Dies Europeus de Solidaritat Local (EDLS) conviden a les ciutats i regions europees a conscienciar la seva ciutadania sobre els reptes mundials del desenvolupament sostenible i la necessitat de passar a l'acció.

La cooperació descentralitzada té la capacitat d'assegurar un major impacte cap a comportaments responsables i societats democràtiques i justes.

La campanya dels EDLS té els següents objectius:

1. Comunicar el valor afegit de la cooperació descentralitzada.
  2. Donar a conèixer el rol que juguen les ciutats i els governs locals en la consecució del desenvolupament sostenible a nivell global.
  3. Promoure una ciutadania informada i activa sobre els reptes locals i globals que planteja el desenvolupament sostenible.

logo  logo

Més informació: