Espai de treball amb els municipis en matèria de planificació estratègica de cooperació al desenvolupament

El passat 16 de juny es va celebrar una nova sessió de treball en el marc de l’Espai de treball en matèria de planificació estratègica de cooperació al desenvolupament, amb la participació d’un gruix important de tècnics municipals responsables d’aquest àmbit. El termini per presentar sol·licituds per pertànyer en aquest Espai està obert fins el 30 de setembre.

La sessió tenia quatre objectius. En primer lloc donar la benvinguda als nous membres i fer balanç del treball desplegat durant els dos anys d’existència d’aquest Espai; a continuació fer propostes de noves temàtiques i de nous productes a crear a curt i mig termini; en tercer lloc presentar i proposar millores al nou producte de cocreació en curs sobre la coherència de polítiques per al desenvolupament; i per acabar presentar les iniciatives que estan duent a terme els ajuntaments de Centelles i Sant Boi de Llobregat en l’àmbit de la coherència de polítiques per al desenvolupament.

Van assistir a la sessió un grup de 18 municipis: Centelles, Gavà, Granollers, Igualada, Mataró, Montornès del Vallès, Sabadell, Sant Boi de Llobregat, Sant Cugat del Vallès, Sant Pere de Ribes, Sant Vicenç dels Horts, Santa Coloma de Gramenet, Santa Perpètua de Mogoda, Terrassa, Vic, Viladecans, Vilafranca del Penedès i Vilanova i la Geltrú.

Aquest espai és un recurs tècnic de caràcter relacional que ofereix l’Oficina de Cooperació al Desenvolupament en el Catàleg 2021 i es concep com un lloc de trobada entre professionals per a l’intercanvi, la reflexió i l’aprenentatge col·lectiu, partint de la identificació de necessitats comunes.

Més informació

[+] Espai de treball en matèria de planificació estratègica de cooperació al desenvolupament

[+] Fitxa del Catàleg 2021.