“Experiència d’Aprenentatge en Viu”; una proposta per fer front al COVID-19

Des de l’esclat de la pandèmia global causada pel COVID-19 i l’adopció de les mesures de confinament per part de la major part dels Estats, els governs locals i regionals d’arreu mundial s’ha posat al cap davant de la crisis i han impulsat una gran varietat d’iniciatives per tal de continuar proporcionant  a la ciutadania serveis assequibles i justos, preservant els be comuns així com els drets humans.

En aquest sentit, ara fa gairebé un mes CGLU i ONU Habitat van llençar la iniciativa “Una experiència d’aprenentatge en viu” amb l’objectiu de crear una comunitat virtual on es pugui debatre i es posi en comú la situació actual en què vivim, els reptes als qual fer front i diferents experiències que s’estan duent a terme.

Amb aquest objectiu, cada setmana s’organitzen diversos debats globals sobre temàtiques concretes en relació al COVID-19, i on participen més d’un centenar de governs locals i regionals d’arreu del món.  Fins ara, s’han d’un a terme set sessions amb un gran èxit així com nombre de participants. El resultats d’aquestes sessió així com la participació dels ponents i material complementari el podeu trobar en el enllaç que s’adjunta a continuació. A més s’adjunta la nota de premsa de cadascuna de les sessions:

Sessions de l’Experiència d’Aprenentatge en Viu;

A hores d'ara  aquesta iniciativa continua en marxa i les properes sessions previstes seran:

• A hores d’ara, aquesta iniciativa continua en marxa i les properes sessions previstes seran:
  • Sessió temàtica sobre Informalitats (29/04/20)
  • Sessió temàtica sobre Desenvolupament Econòmic Local (30/04/20)
  • Sessió sobre Gènere (04/05/2020)
  • Sessió sobre Servidors Públics (13/05/20)

A més d’aquestes sessions, CGLU també ha elaborat un decàleg per enfrontar la vida després del COVID-19.

Per més informació: policy@uclg.org

Categories: