Obertes les inscripcions per a les Jornades Global Goals for Cities Manresa – 22 i 23 de setembre

Els dies 22 i 23 de setembre del 2022, Manresa acull l'esdeveniment sobre Localització de les agendes globals i dels Objectius de Desenvolupament Sostenible. El programa preliminar ja està disponible. Places limitades. Programa i inscripcions obertes aquí: https://urbact.eu/abiertas-las-inscripciones-para-el-global-goals-cities-manresa

Global Goals for Cities Manresa és un esdeveniment URBACT presencial, vinculat a la localització de les agendes globals i, especialment, dels ODS a les ciutats. Es desenvoluparà a la Fundació Universitària del Bages durant un dia i mig, els dies 22 i 23 de setembre de 2022. El primer dia serà complet, mentre que el segon només hi haurà sessió de matí.

La trobada està associada a la xarxa URBACT “Global Goal for Cities” i té una perspectiva global, multinivell i multilateral, des de la qual cal destacar el paper dels governs locals i els municipis en aquesta tasca.

Organitzat pel Punt Nacional URBACT i l'Ajuntament de Manresa, en col·laboració amb l'Àrea de Relacions Internacionals de la Diputació de Barcelona, ​​les jornades tindran un triple enfocament expositiu, de reflexió i de capacitació, que permetrà no només alimentar un diàleg multinivell i multilateral, sinó també generar idees i coneixements noves i promoure una transferència entre municipis d'eines i solucions vinculades a la localització específica dels ODS.

En aquest sentit, és especialment rellevant el treball que es desenvolupa entre URBACT, CGLU i CEMR, així com des d'ONU-Hàbitat o el JRC, per la qual cosa es fomentarà la capacitació creuada entre els diferents programes i institucions, a fi d'enfortir aliances multilaterals i multinivell en relació amb la localització dels ODS.

PROGRAMA

El programa s'estructura al voltant d'un bloc expositiu i de debat, amb una perspectiva multinivell que inclou l'esfera global, europea, estatal, regional i local.

Juntament amb aquestes escales, s'incorporaran els temes següents de manera transversal:

Metodologies i eines per a la localització de les agendes globals i els ODS.

Sensibilització i participació ciutadana vinculada a l'Agenda 2030, els ODS i la localització.

Indicadors i informes de seguiment de localització.

Alineació pressupostària.