Apunts

Ofertes de partenariat del punt de contacte EUI-Urbact a Espanya

El punt de contacte EUI-Urbact a Espanya ha publicat 3 oportunitats de cooperació europea entre ciutats (city-to-city exchange), així com 7 cerques actives de ciutats amb Accions Innovadores aprovades que estan cercant ciutats sòcies de transferència.

2

2 ofertes de partenariat per a projectes europeus

1. Cerca de socis per a convocatòries Horizon Europe-NEB en habitatge

Una agència d’innovació d’Estònia cerca socis per formar un partenariat per a una convocatòria Horizon Europe – New European Bauhaus.

L’agència que té per objectiu desenvolupar nous materials i metodologies per aconseguir habitatge més sostenible i assequible.

Les convocatòries que s’estan considerant per la proposta són:

1

Oferta de partenariat: Proposta "ARTE - ART for Europe" sobre art i cultura (CERV-2025-CITIZENS-TOWN-NT)

NGO Escoop - European Social Cooperative està cercant un municipi de l’Estat per a completar un partenariat per a una proposta de projecte de la convocatòria Xarxa de ciutats (Network of Towns) del programa CERV sobre art i cultura. La data límit de la convocatòria és el proper 27 de març a les 17:00.

2

Oferta de partenariat: Proposta Fleximove sobre transformació urbana (HORIZON-MISS-2024-CIT-01-01)

El Hub de recerca de mobilitat CARNET-UPC participa com a soci en una proposta anomenada "Fleximove" que es presentarà en el marc de la convocatòria Rethinking urban spaces towards climate neutrality (HORIZON-MISS-2024-CIT-01-01) que té com a data límit l'11 de febrer de 2025.

1

Convocatòria del Programa d’Innovació 2025 (Innovation programme) – EIT Urban Mobility – HORIZON EUROPE

El Future Mobility Research Hub (CARNET) cerca municipis per presentar propostes a la convocatòria del Programa d’Innovació 2025 (Innovation programme) de l'EIT Urban Mobility , en el marc del Programa Horizon Europe. 

Cerca de socis pel projecte Horizon Europe: Millorar la comprensió i conservació dels serveis d'ecosistemes de pol·linitzadors (convocatòria HORIZON-CL6-2024-BIODIV-01-3)

L'entitat italiana Beebio – food security, biodiversity, education cerca socis per participar en un projecte Horizon Europe que treballa l'estudi dels pol·linitzadors a les ciutats.

Oportunitat: Cerca de socis per una xarxa URBACT IV - Patrimoni Industrial, Turisme i Desenvolupament Regional Sostenible

Projecte REWIND - REinventing Water-Intensive Industry for Sustainable Tourism

Projecte centrat en els beneficis per al desenvolupament sostenible que aporta la utilització del patrimoni cultural industrial com a potencial endogen per al desenvolupament regional, principalment centrant-se en les valoritzacions vinculades al turisme industrial. L'enfocament principal és si, i com, el turisme de patrimoni cultural basat en la indústria pot crear un camí de desenvolupament regional més sostenible per a aquestes ciutats i regions.

Oportunitat: Cerca de socis per una xarxa URBACT IV - Millora qualitat de vida de persones grans a la ciutat

El projecte busca donar solucions urbanes per millorrar la qualitat de vida de les persones grans les ciutats. Les noves tecnologies, una millor planificació especial i una forta implicació de la comunitat poden contribuir a abordar alguns dels problemes que tenen les persones grans.

Oportunitat: Cerca de socis per una xarxa URBACT IV en mesures de retenció d'aigua urbana i anti-inundacions, amb solucions TIC

Es cerquen ciutats que tinguin interés en treballar en mesures urbanes per a la retenció d'aigua i mesures de prevenció d'inundacions

Oportunitat: es cerca una ciutat que tingui prevista una licitació per adquisició d'autobusos per Interreg NEXT MED (correcció)

Es cerquen ciutats que  tinguin planificada una licitació de busos per incloure-les en un consorci per la 1a convocatòria del programa Interreg NEXT MED (Juny - Agost/setembre dates aproximades).

Informació: