Tornen els Dies Europeus de Solidaritat Local!

La província de Barcelona participa per 8è any consecutiu en els Dies Europeus de la Solidaritat Local (EDLS), que tenen lloc del 15 al 30 de novembre. Es tracta d’una campanya que té per objectiu fer visible el rol que juguen els governs locals en la cooperació pel desenvolupament i l’impuls d’una ciutadania informada, activa i crítica en relació amb els reptes globals.

Si vols conèixer una de les activitats que tindran lloc a la província de Barcelona durant aquesta campanya, et conviden a visitar l’exposició fotogràfica Welcome, Experiència del Refugi que estarà al 'Pati Maning' del 15 al 30 de novembre.

La participació de la Diputació de Barcelona en la campanya consistirà, d’una banda, en l’organització d’activitats pròpies i, de l’altra, en la coordinació i el suport a governs locals de la província de Barcelona que organitzin activitats de promoció dels valors de la cooperació i l’educació per a la ciutadania global. L’any 2022 es van realitzar 42 activitats en les quals van participar 24 municipis, dels quals 15 ajuntaments van programar activitats pròpies i 12 activitats es van coordinar amb la Xarxa de Biblioteques.

La totalitat de les activitats programades a la província de Barcelona durant els Dies Europeus de la Solidaritat Local 2023 es poden consultar en el mapa-resum.