Premis PLATFORMA per reconèixer l’excel·lència en l’acció internacional de ciutats i regions en cooperació al desenvolupament

PLATFORMA, la coalició de governs locals i regionals i les seves associacions actius en l’àmbit de la cooperació descentralitzada, ha convocat la 3a edició dels PLATFORMAwards. El premi es dirigeix a municipis i regions de la Unió Europea que cooperen amb governs locals o regionals d’un país soci la col·laboració del qual ha de contribuir al desenvolupament mutu i, en particular, reforçar la implementació d’un o més dels 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). El termini per participar està obert fins el proper divendres 15 de juliol.

El premi consta de la producció d’un vídeo valorat en 20.000 € per donar a conèixer el projecte de cooperació, un viatge per assistir a la cerimònia d’entrega dels premi el novembre de 2022 i l’accés a la xarxa de PLATFORMA i a coneixement especialitzat mitjançant la participació en tallers i conferències.

La Diputació de Barcelona va ser guardonada amb el primer premi dels PLATFORMAwards 2020, en què es va posar en valor la seva capacitat de fomentar la cooperació entre comunes de la regió de Marràqueix-Safí i de la província de Barcelona en àmbits tan rellevants per a la democràcia local com són la participació ciutadana i la igualtat de gènere.

Més informació: https://platformawards.eu/