Enquesta als governs locals sobre els efectes de la Covid 19 (projecte ESPON)

El projecte ESPON Geography of COVID-19 (Impactes territorials de COVID-19 i respostes polítiques a les regions i ciutats europees) està fent una enquesta sobre com les administracions locals i regionals de tota la UE afronten les conseqüències socials a través de les mesures de contenció de la COVID-19, incloent-hi la pobresa, les desigualtats i l'exclusió social.

Aquesta enquesta té com a objectiu avaluar i comparar l'eficàcia de les mesures a diferents zones de la UE durant la pandèmia. La Diputació de Bracelona ha participat activament en aquest estudi europeu aportant experiències concretes.

Les respostes seran confidencials i només hi podran accedir l'AECT d'ESPON i els investigadors que estiguin treballant al projecte. Els resultats d'aquest estudi s'utilitzaran únicament amb finalitats acadèmiques Aquesta enquesta es compon de 12 preguntes i es triga aproximadament 15 minuts a completar-la.

Us animem a participar responent l'enquesta mitjançant aquest enllaç: