Convocatòria de dades UE sobre "El Mecanisme de Recuperació i Resiliència (2020-2024): avaluació intermèdia"

La Comissió Europea (CE) ens convida a opinar sobre la convocatòria de dadesMecanisme de recuperació i resiliència (2020-2024): avaluació intermèdia”.

El Mecanisme de Recuperació i Resiliència (MRR) és el principal instrument de la UE per atenuar l’impacte econòmic i social de la pandèmia de la COVID-19. L'avaluació intermèdia, que es realitza a la meitat del període d'aplicació, examinarà de forma expressa l'eficàcia, l'eficiència, la coherència i la pertinència dels avenços obtinguts en la consecució dels objectius del Reglament de l'MRR.

Aquesta convocatòria, que desembocarà en un informe de la CE, disposarà de consulta pública prevista pel segon trimestre del 2023 i serà adoptada per la CE al voltant del primer trimestre del 2024.

La data límit per enviar les contribucions a aquesta consulta és el 6 de desembre del 2022. Aquestes contribucions es poden enviar en qualsevol dels idiomes oficials de la UE. Els interessats disposaran de fins a 4.000 caràcters per compartir els seus comentaris i podran adjuntar arxius de fins a 5MB en total.

Si finalment hi participeu, recordeu introduir el número de la Diputació al Registre de Transparència (00785656654-23) i feu-nos arribar, si us plau, les contribucions i recollirem el posicionament de l’Àrea.

Trobareu l'enllaç a la convocatòria de dades aquí