Consulta sobre "finances locals en temps de pandèmia"

CGLU, Metropolis i LSE Cities, a través de la iniciativa Governança de les Emergències, estan analitzant l’impacte de l’emergència de la COVID-19 en les finances de ciutats i regions. Els governs locals són essencials per a la resposta i recuperació efectives de la pandèmia de la COVID-19. El paper del lideratge local, l’autonomia en la presa de decisions i la capacitat d’intervenció, així com el finançament local, són criteris indispensables que poden explicar les diferències entre els camins i resultats de diferents ciutats i regions. Amb tot, la informació sobre l’evolució de la situació financera dels governs locals i regionals encara és escassa.

Per tal d’afinar aquesta anàlisi, el consorci de la iniciativa ha habilitat una enquesta d’aproximadament 15 minuts (qüestionari de respostes tancades), que els permetrà recollir experiències de ciutats i regions, i que idealment hauria de respondre una persona que treballi al departament de finances (o algú amb bons coneixements sobre finances municipals al territori). Des de la Diputació de Barcelona us animem a contestar-la per ajustar millor els resultats a la realitat diversa del nostre territori.

Per obtenir més informació sobre la iniciativa EGI, podeu consultar-ne la pàgina web o contactar Rebecca Flynn (r.flynn1@lse.ac.uk), Edgardo Bilsky (e.bilsky@uclg.org) o Oscar Chamat (ochamat@metropolis.org).

Us agraïm la seva contribució.