Què es mou a Europa - Setembre 2024

Ja està disponible l'actualització de la pàgina "Què es mou a Europa?" per part de la Diputació de Barcelona: el recull d'activitats, reunions i esdeveniments d'interès local que tenen lloc a Brussel·les i al territori durant el mes en curs.

Trobareu informació d'actualitat sobre les activitats del Comitè Europeu de les Regions, els actes que organitza la Comissió Europea i el Parlament Europeu així com altres esdeveniments i oportunitats de posicionament a nivell europeu d'interès local.

Aquesta edició cobreix del 15 de setembre al 15 d'octubre del 2024 i està articulada al voltant dels següents eixos temàtics: acció climàtica i energia; desenvolupament rural i espais naturals; educació, esports, cultura i joventut; desenvolupament econòmic; democràcia, ciutadania europea i governança; igualtat, sostenibilitat social i salut; innovació, recerca i digitalització; habitatge, infraestructures i mobilitat; veïnatge, cooperació al desenvolupament i política exterior de la UE; i desenvolupament urbà i política regional.