Inscripcions obertes al curs "L'educació per a la ciutadania global a l'àmbit local: reptes, oportunitats i eines"

L'Oficina de Cooperació al Desenvolupament de la Diputació de Barcelona té el plaer de convidar-vos a participar en el curs 'L'educació per a la ciutadania global a l'àmbit local: reptes, oportunitats i eines' en el marc del BAF 2023.

• Què vol dir educar per a una ciutadania global?
  • Què ens aporta i perquè té sentit fer-ho des del govern local?
  • Com es pot promoure amb els recursos i capacitats existents?

Aquestes i altres preguntes s'abordaran al curs, que està dirigit a personal dels ajuntaments de la província que hagin iniciat una línia de treball en educació per a la ciutadania global o estiguin interessats en fer-ho. No calen coneixements previs per cursar-ho i pot participar tant personal adscrit a l'àrea de cooperació i solidaritat com d'altres àrees que poden impulsar aquest enfocament (educació, joventut, igualtat, medi ambient, nova ciutadania, etc...).

La formadora és la Montse Lopez, consultora en educació per a la ciutadania global amb un àmplia experiència de treball amb entitats, centres educatius i ens locals. Ha participat en el disseny de guies didàctiques especialitzades i en formacions a ONGs i tècnics municipals en col·laboració amb la Diputació de Barcelona i LaFede.cat.

1, 8, 15 de juny, de 10 a 14h.

Recinte Escola Industrial (C/ Urgell 187, Barcelona).

Inscripcions obertes aquí.