Consulta per preparar el futur programa URBACT IV (OBERTA FINS DEMÀ, 19 de març)

El programa europeu URBACT, únic programa europeu de Cooperació Territorial Europea dedicat exclusivament al món local, ha publicat una enquesta per analitzar les necessitats de les ciutats en el marc dels treballs preparatoris pel disseny del futur Programa URBACT IV.

El programa URBACT IV reforçarà la Política de Cohesió i continuarà promovent l’intercanvi d’experiències i l’increment de les capacitats del món local, així com la transferència de bones pràctiques en l’àmbit de desenvolupament urbà sostenible i integrat. També donarà suport i complementarà altres iniciatives previstes pel FEDER, així com d’altres elements importants en el context europeu com seran la Iniciativa Urbana Europea, l’Agenda Urbana de la UE, el Pacte Verd Europeu i la revisió de la Carta de Leipzig.

L’enquesta està dirigida a personal tècnic i funcionarial municipal, xarxes de ciutats, autoritats nacionals i regionals de fons europeus i d’altres entitats relacionades amb el món local i es podrà respondre fins el 19 de març. La consulta està composta d’11 preguntes separades en 3 blocs (identificació, reptes de ciutat i idees futures) i es pot completar amb 10 minuts aproximadament.

Enllaç enquesta (+)

Mayol Arandiga, Gerard

Publicada una nova enquesta sobre el futur del programa URBACT pel periode 2021-2027. Està oberta a persones interessades en programa que hi hagin participat o no. Es tracta d'una breu enquesta de 4 minuts.

Data límit 9 de febrer de 2021.

Enquesta (+)