Cities for Global Health: participa-hi!

A l’inici de la crisi global de la COVID-19 l’organització mundial de Metropolis i l’aliança de ciutats AL-LAS, en col·laboració amb CGLU, van publicar la iniciativa Cities for Global Health, una plataforma virtual que té l’objectiu de recollir i compartir de forma ràpida bones pràctiques, eines i recursos que s’estan duent a terme per municipis i ciutats d’arreu de món, i informació rellevant per fer front a emergències sanitàries en zones urbanes, molt especialment la pandèmia de la COVID-19.

Aquesta iniciativa està oberta a totes les ciutats del món i permet l’intercanvi actiu de materials, estratègies i protocols que puguin ajudar a combatre l’actual crisi mundial. A hores d’ara en aquesta plataforma ja es recullen més de 330 iniciatives.

En aquest sentit, convidem els municipis de la província a contribuir en aquesta plataforma amb les vostres iniciatives.

Categories:
Salut i consum