Llançament de la nova campanya de comunicació del CERV i segona enquesta Eurobaròmetre

El passat 15 d’octubre, la Comissió va anunciar el llançament de la nova campanya de comunicació del programa CERV (Ciutadania, Igualtat, Drets i Valors). L’objectiu de la nova campanya és conscienciar al públic general, organitzacions i governs sobre el programa i com es poden beneficiar. 

Per a aconseguir-ho, han publicat a la seva web de la campanya una sèrie de vídeos d’entre un i tres minuts en què exposen el Programa CERV i les seves quatre branques, un tutorial pas a pas de com fer l'aplicació i el rol dels Punts de Contacte Nacional.  Els punts de contacte nacionals serveixen com a referència per ajudar als sol·licitants i beneficiaris amb preguntes i problemes relacionats amb el programa CERV. A Espanya, comptem amb el Punt Europeu de Ciutadania (PEC) del Ministeri de Cultura a Madrid.

També relacionat amb l’àmbit del programa CERV,  destaquem els resultats de la segona enquesta Eurobaròmetre sobre "Justícia, Drets i Valors", la qual pretén donar una instantània de la percepció dels ciutadans de la Unió Europea sobre els valors promoguts pels programes de finançament i el seu coneixement dels instruments de protecció i promoció dels drets i valors utilitzats. 

Més informació sobre aquesta notícia a l'enllaç de la Guia d'Ajuts de la UE (GAUE).