Oportunitat: es cerca una ciutat que tingui prevista una licitació per adquisició d'autobusos per Interreg NEXT MED (correcció)

Es cerquen ciutats que  tinguin planificada una licitació de busos per incloure-les en un consorci per la 1a convocatòria del programa Interreg NEXT MED (Juny - Agost/setembre dates aproximades).

Informació:

• Objectius generals: Mobilitat urbana sostenible per a una economia zero carboni; Eficiència energètica en el transport públic: activitats d'aprenentatge i transferència a nivell regional.
  • L'objectiu del programa és permetre que les autoritats públiques i altres organitzacions rellevants aprenguin activament de l'experiència d'altres regions.
  • Àrea de Cooperació: Nord-Sud de la conca mediterrania
  • Pressupost estimat: 3 milions d'euros per projecte

Si creieu que hi podeu encaixar i hi esteu interessats no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres (mayolag@diba.cat)