Participació en els URBAN DAYS GIJÓN (20 i 21 d'octubre)

Tal i com ja vam anunciar, URBACT Espanya i l’Ajuntament de Gijón organitzen aquest dijous i divendres (20 i 21 d'octubre) unes jornades per presentar oportunitats de finançament europeu sobre desenvolupament urbà sostenible.

URBAN DAYS s’han marcat com a objectiu els següents punts:

• Presentar i compartir el programa i mètode URBACT, així com els projectes aprovats en el marc de les convocatòries d’Action planning networks del període 2014-20202.
  • Presentar les oportunitats i resultats vinculats al finançament europeu de desenvolupament urbà sostenible a través del Next Generation UE, els Fons Estructurals o la Iniciativa Urbana Europea.
  • Fomentar l’intercanvi entre programes com l’URBACT, UIA, EDUSI o les Agendes Urbanes Locals del Govern espanyol.
  • Capacitar als municipis en el desenvolupament de la planificació urbana integral.

El segon dia, 21 d’octubre, es dedicarà un espai a parlar del futur programa URBACT IV, recentment aprovat oficialment i a la 1a convocatòria d’Action planning networks que ha estat posposada el gener de 2023, tal com ja vam informar. A més, també hi haurà un espai dedicat a la 1a convocatòria d’Accions Innovadores de la Iniciativa Urbana Europea de la Iniciativa Urbana Europea (EUI) , ja oberta, i que estarà dedicada a la Nova Bauhaus Europea.

La Diputació de Barcelona serà present als URBAN DAYS de Gijón. En aquest sentit, posem a disposició la nostra Oficina d'Europa per a tots aquells ens locals que estiguin interessats en presentar alguna proposta en la futura convocatòria URBACT o a la convocatòria d'Accions Innovadores (EUI).

Programa a la web de Paisaje Transversal (ja que la nova web d’URBACT està just migrant els continguts).